Zone 14
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ако искате да се отпуснете, да си загубите времето, четейки или нещо от сорта, то ТУК е вашето място.

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Latest topics
» Помогнете
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyНед Апр 10, 2011 4:11 am by Lucky

» Търси се
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyНед Апр 10, 2011 3:39 am by Христо Петров Петров

» Предаването на Лъки
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyСъб Апр 09, 2011 7:00 am by Lucky

» Мери Конър
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyПет Апр 08, 2011 7:34 am by Lucky

» Афоризми.....
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyПет Апр 08, 2011 5:23 am by Lucky

» Поздрави, картинки и какво ли още не
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyЧет Апр 07, 2011 8:11 pm by Lucky

» Промблеми, въпроси и всичко останало
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyЧет Апр 07, 2011 4:45 am by Lucky

» Отговори, мнения и всичко останало.
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyЧет Апр 07, 2011 4:42 am by Lucky

» Какво сънувахте
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyЧет Апр 07, 2011 12:44 am by Lucky

Top posters
Lucky
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_vote_lcapUnheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_voting_barUnheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_vote_rcap 
Христо Петров Петров
Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_vote_lcapUnheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_voting_barUnheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. I_vote_rcap 
gabolinno
demkata
Hardcore
stasityyy
МиСъЛ На ДеНя...
Обичай всеки и всичко, мрази всеки и всичко, но НЕ губи никой и нищо.

Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.

Go down 
2 posters
АвторСъобщение
demkata
Журналист на "Daily News"
Журналист на
demkata

Брой мнения : 21
Местожителство : In my foolish and fanciful pink world

Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. Empty
ПисанеЗаглавие: Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.   Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyЧет Мар 31, 2011 12:16 am

Обичам да пиша стихотворения, макар че нямам много време. Някой много ми харесват, други не чак толкова. Ето някои от тях:

Spoiler:
Върнете се в началото Go down
Lucky
Admin
Lucky

Брой мнения : 82
Местожителство : Във форумът.

Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.   Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyПет Апр 01, 2011 7:44 am

Стихотворенията ти наистина са хубави. И аз имах но съм ги затрила. Ще трябва да ги намеря.
demkata
Журналист на "Daily News"
Журналист на
demkata

Брой мнения : 21
Местожителство : In my foolish and fanciful pink world

ПисанеЗаглавие: Re: Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.   Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. EmptyПет Апр 01, 2011 8:29 pm

Благодаря много, наистина. Smile
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.   Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful. Empty

Unheard and unseen. Unreal and strange. See it. Not that it is so beautiful.
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Zone 14 :: Развихрете въображеито си! :: Развихрете въображеито си!-
Идете на: